ייצוב מדרונות
/מצוקים

ייצוב מדרונות/מצוקים

חברת נ.ש.ר עבודות קרקע והתזת בטון בע"מ גאה לקחת חלק במגוון רחב של פרויקטיים לייצוב מדרונות, תימוך מצוקים וחפירות בכל אזור המרכז והדרום ובמקומות נוספים בישראל.

המהנדסים, המנהלים ועובדי השטח שלנו מסתמכים על תהליך עבודה בטוח ואיכותי הכולל מסמור קרקע, התקנת רשתות פלדה והתזת בטון באמצעות השיטות המתקדמות הקיימות היום בתחום.

כל פרויקט עבורנו הוא הזדמנות חדשה למצוא פתרונות מותאמים ייחודית לשטח, לאופי המקום ולהיקף הפרויקט. יחד עם חברות הפיתוח, ההנדסה והבנייה המובילות אנחנו מספקים את התשתית הבטוחה לפיתוח כבישים, אזורים בין עירוניים ועירוניים בכל האזור ולוקחים חלק בפרויקטים גדולים.

אחריות, בטיחות ומקצוענות – לא רק סיסמאות

ייצוב מדרונות ומצוקים הוא תהליך שדורש הקפדה על הפרטים הקטנים, בניית תהליך עבודה מותאם אישית לכל פרויקט והמון אחריות מקצועית.

את התהליך המוקפד של ייצוב המדרון אנחנו מתחילים רק אחרי תכנון והכרות עם כל פרט בפרויקט.

מתאימים את שיטת המנהור לתנאי השטח

חשוב לדעת שהיום קיימות שיטות שונות להקמת מנהרות, עליהן מתבססת עבודתנו. אנחנו מתאימים לכל פרויקט ופרויקט את שיטת המנהור האידיאלית עבורו, תוך מחשבה על נתוני השטח אך גם על יעילות העבודה, מניעת נזקים לסביבה וקיצור לוחות הזמנים וחסכון כלכלי בפרויקט.

חברת נ.ש.ר מציעה הקמת מנהרות תוך שימוש בשיטות כמו מנהור שלבי, מנהור ממוכן, מנהור המבוסס על חפירה וכיסוי השטח ועוד. אנחנו מזמינים אתכם להצטרף לרשימת לקוחותינו הכוללת חברות הנדסה ופיתוח מהמוכרות והטובות היום בענף ולקבל מאיתנו את כל הפרטים על אפשרויות המנהור שחברתנו מציעה.

דילוג לתוכן